|  | 

Reklama i internet

Reklama firmy i strony internetowej.

img-responsive

Posiadanie własnej strony internetowej to tak naprawdę dopiero początek, a nie koniec naszej pracy. Nikt naszej strony nie odnajdzie, jeśli w odpowiedni sposób się nie zareklamujemy, nie zadbamy o to, aby być rozpoznawalnym w sieci. Nie zawsze konieczne jest korzystanie z usług agencji reklamowych, czasami wystarczy, że weźmiemy sprawy w swoje ręce i skorzystamy z oferty jaką daje nam Google.

Reklama dzięki Google

Możemy spróbować skorzystać z usługi jaką są kampanie Google Adwords. Możemy za pewną sumę pieniędzy wykupić reklamę w Google, dzięki czemu osoby korzystające z najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie, a także z portalu jakim jest YouTube, będą otrzymywali powiadomienia o naszej firmie, naszych usługach, w postaci bannerów reklamowych, linków w wyszukiwarce.
Zaletą oferty Google jest to, że korzysta z plików cookie dzięki czemu nasza reklama trafi do osób, które rzeczywiście mogą być zainteresowane naszymi usługami i produktami. Osoby o innych zainteresowaniach nie zobaczą naszej reklamy. Kolejną zaletą jest to, że to my ustalamy jak często nasza reklama ma się wyświetlić i ile chcemy na kampanię reklamową przeznaczyć pieniędzy. Nie będziemy więc zaskoczeni tym, że koszty przerosły nasze oczekiwania.

Alternatywna forma reklamy

Jeśli oferta Google wydaje nam się nieatrakcyjna, bądź zbyt droga, to możemy spróbować samemu rozreklamować się w sieci. Wystarczy, że skorzystamy z możliwości jaką dają nam internetowe fora dyskusyjne i postanowimy, że zareklamujemy się na nich promując swoją firmę, stronę internetową w postach. Warto robić to tak, aby czytający nie mieli wrażenia, że jesteśmy z firmą związani. Znacznie lepiej tego typu wiadomości będą odbierane.
Można również spróbować reklamy dzięki katalogom stron. Wystarczy, że wpiszemy się do takiego katalogu, umieścimy link do naszej strony i wstawimy krótki opis naszej działalności. Odpowiednie skrypty będą pracować nad tym, aby nasza strona znalazła się na jak najlepszej pozycji w wyszukiwarce Google. Czy chcemy korzystać z płatnych usług Google, czy nie chcemy, to i tak musimy brać pod uwagę to, że to w wyszukiwarce Google będziemy zazwyczaj szukani przez użytkowników internetu.

 

reklama-firmy-i-strony-internetowej

ABOUT THE AUTHOR