Słowa uznania dla blogu i mojej pracy

Czytelnik Przemysław Jordan„W Łukaszu znalazłem skuteczną pomoc w rozwinięciu mojego biznesu. Teksty Łukasza – jako odnoszące sukcesy – są odzwierciedleniem jego pasji i ogromnej wiedzy oraz zaangażowania w to co robi. Pomógł mi zwrócić w moją stronę uwagę potencjalnych klientów. Skutkuje to ciągłym i szybkim wzrostem dochodów. Tego właśnie szukałem i za to jestem mu bardzo wdzięczny. Wystawiam Łukaszowi znakomite rekomendacje, ponieważ jestem pewien, że polecam prawdziwego profesjonalistę i że nikt nie zawiedzie się na jego usługach.”

~Przemysław Jordan,
Usługi Finansowe,
www.PrzemyslawJordan.pl

Czytelnik Adrian Bienias„Każdy artykuł na tym blogu jest dla mnie jak oświecenie.

„Zawsze się nimi wspomagam, gdy pracuję nad swoimi tekstami marketingowymi. I z oferty na ofertę poziom moich wypocin rośnie.”

~Adrian Bienias,
www.adrianbienias.pl

Czytelnik Michał Konarzewski„Witaj Łukasz, któregoś razu przeglądając youtube znalazłem filmik na twoim kanale zatytułowany ‚Copywriting, czyli o sile słowa’. Po jego obejrzeniu nie mogłem się oprzeć aby zobaczyć jakie treści udostępniasz na blogu. Od tamtej pory jestem stałym gościem, ponieważ to jeden z najlepszych blogów poświęconych copywritingowi, jeśli nie najlepszy, na jaki trafiłem.

„Pełen profesjonalizm w wykonaniu Łukasza.”

~Michał Konarzewski,
www.mkonarzewski.pl

Czytelnik Przemek Szczęch„Łukasza znam wirtualnie w sumie od początku mojego startu w marketingu internetowym. Kiedy zobaczyłem jego blog, to od razu zostałem fanem. Do dziś jestem wiernym czytelnikiem. Powód prosty – jego artykuły są dla mnie źródłem najbardziej skutecznych technik pisania ofert sprzedażowych, jakie odkryłem. W ogóle, trochę zazdroszczę mu jego umiejętności.”

~Przemek Szczęch,
TOP partner firmy GVO
www.PrzemekSzczech.pl

Czytelnik Darek Puzyrkiewicz„Łukasz pisze tak ciekawe artykuły, że żałuję, iż to nie ja jestem ich autorem…”

~Darek Puzyrkiewicz,
copywriter z sześcioletnim doświadczeniem
www.dynanet.pl

Czytelnik Michał Rybicki„Dla mnie ten blog to jedno, wielkie źródło technik copywriterskich i inspiracji.

„Polecam zaglądać każdemu, kto chce się nauczyć pisać teksty sprzedażowe — jest tu chyba wszystko, co potrzeba, aby wielokrotnie wzmocnić ich skuteczność. Jeden z lepszych blogów o copywritingu w Polsce.”

~Michał Rybicki,
www.copywriterzy.com

Czytelnik Arkadiusz Podlaski„Hipnotyzuje. Teksty tak wciągają, że chyba przesiaduję tu za długo. Prowadzę własny biznes, mam tyle na głowie…

„Ale wychodzi mi to na dobre. Mało gdzie znajdę dzisiaj tak praktyczną wiedzę o pisaniu za darmo.”

~Arkadiusz Podlaski,
właściciel agencji interaktywnej Webito.pl

Czytelnik Grzegorz Figoń„To, co Łukasz prezentuje na Total Copywriting, jest dopracowane pod każdym względem. Jakość wiedzy i sposób przedstawienia sprawia, że dobrze się ją przyswaja. Polecam tę stronę każdemu, kto pracuje w świecie reklamy i marketingu.”

~Grzegorz Figoń,
www.Brandle.pl • www.SeoStation.pl

Czytelnik Michał Kidziński„Znam Łukasza już jakiś czas, czerpię od niego sporo wiedzy i jedno mogę o nim powiedzieć—

„Wie co mówi, wie co pisze i wie co robi, kiedy chodzi o copywriting.

„Każdy, kto chce zdobyć konkretną, sprawdzoną i uczciwą informację w tym zakresie powinien zostać w kontakcie z jego blogiem.”

~Michał Kidziński,
KURS PERSWAZJI W JEDNYM ZDANIU: sekretybiznesumlmonline.pl/jedno-zdanie

Czytelnik Wojciech Diechtiar„Copywriting powinien być umiejętnością numer jeden każdego przedsiębiorcy, o czym wiedzą tylko ci, którzy odnoszą wielkie sukcesy na polu sprzedaży czy marketingu bezpośredniego.

„Łukasz odwala kawał dobrej roboty, dzieląc się wiedzą, która wyprzedza polskie realia o parę dobrych lat. Każdy inteligentny internetowy marketingowiec szukający lekarstwa na porażki w biznesie powinien od razu przeczytać całego bloga od dechy do dechy i zapisać się na newsletter.”

~Wojciech Diechtirar,
www.magnetycznymarketing.pl

Czytelnik Maciej„Cześć! Trafiłem na Twoją świetną stronę ‚przypadkowo’ i zatopiłem się w lekturze kilku artykułów. Od razu stwierdziłem, że będą dla mnie bardzo przydatne.

„Kilka miesięcy temu założyłem bloga. Gdy teraz na niego patrzę nie był on pomysłem który wypalił bo … nie miałem pomysłu na oryginalne teksty. (‚Wena’ mi się skończyła.) Teraz wiem, że gdy zacznę pisać od nowa – na poważnie – będę stosował Twoje rady. Pozdrawiam ;)”

~Maciej

Czytelnik Mariusz Słowik„Gdybym dziś zaczynał swoją przygodą z copywritingiem, chciałbym rozpocząć ją właśnie od tego blogu. ”

~Mariusz Słowik, copywriting.pl • grupa OWOCNI

Podeślij swoją opinię

Jeśli chcesz, możesz podesłać swoją mini-recenzję tego bloga. Może to być jedno zdanie, może być i dziesięć — jak wolisz.
  • Jeśli chcesz pod twoim nazwiskiem dodam adres twojej strony lub bloga.
  • Nie jest wymagane, ale jeśli nie masz nic przeciwko, załącz. Wyświetlę je w minimalnych wymiarach, jakieś 100px na 100px.
Pokaż
Ukryj