O blogu Total Copywriting

total-copywriting-blog-lukasz-kamiennikCześć. Ten po lewej to ja, Łukasz. Od jakiegoś czasu piszę teksty promocyjne, tzn. takie, które reklamują i sprzedają produkty oraz usługi. Na początku pisałem je dla siebie, ale w pewnym momencie zacząłem to robić dla innych i tak fucha copywritera stała się moim sposobem na życie.

Stwierdziłem, że skoro tym mam się zajmować, to może warto zapisywać pewne myśli? W efekcie tych zapiekłych kontemplacji zrodził się pomysł na blog. Właśnie go czytasz. Liczę, że znajdujesz tu to, czego szukasz! :)

Dlaczego warto spędzać czas
u Łukasza na blogu Total Copywriting?

… ponieważ opanowanie copywritingu (sztuki sprzedaży tekstem) zaowocuje na resztę twojego życia. To bowiem tekst sprzedażowy tak naprawdę napędza całe biznesy, w szczególności e-biznesy.

SPÓJRZ: Czy możesz zarabiać przez Internet mając listę adresową, lecz nie mając listu sprzedażowego? Nie możesz, bo jak? Mając listę adresową zainteresowanych ludzi, możesz się z nimi komunikować — dostarczać im wiadomości. Właśnie te wiadomość, jeśli mają spowodować sprzedaż, muszą być napisane w odpowiedni sposób. W jaki dokładnie? O tym piszę w artach,

… ponieważ TC to miejsce, w którym rozdaję bezpłatnie najwartościowszą wiedzę, jaką mogę się podzielić. Pomoże ci ona zwiększyć sprzedać twoich produktów informacyjnych (jak e-booki, e-szkolenia, e-kursy), produktów fizycznych oraz usług,

… ponieważ porady, jakie tu regularnie publikuję nie są oparte o teorię i pogłoski, ale o praktykę i dogłębną znajomość natury ludzkiej, co pozwala w sposób skuteczny tworzyć dobrze sprzedające teksty,

… ponieważ jeśli jesteś copywriterem, powinieneś nieustannie rozwijać swoją wiedzę, a następnie przetestować ją w praktyce! Poznasz tu mój punkt widzenia, moje podejście, moje doświadczenie — z którego możesz czerpać do woli!

Co jeszcze …

Artykuły piszę nie tylko dla ciebie. Piszę je też dla siebie, ponieważ to doskonała forma utrwalania tego, co się wie. Cały czas się uczę. Nie jestem weteranem branży reklamowej. Jestem jej pasjonatem i kawałkiem tej pasji zostawiam na blogu Total Copywriting.

Druga sprawa, jaką tu poruszam, to zagadnienia marketingowe. Głównie pod względem produktów informacyjnych. Stają się coraz popularniejsze, ponieważ zarabianie na nich przez Internet rozkwita w miarę upływu czasu.

A dobry produkt + silny tekst sprzedażowy + sprawny marketing = $$.

I wreszcie trzecia sprawa, rozwój osobisty. Odkryłem w swej krótkiej karierze, że pisanie tekstów reklamowych można w dużym stopniu zautomatyzować … zlecając konkretne zadania kreatywnemu umysłowi (tak, podświadomości)! W końcu to proces tworzenia sprzedawcy. Nie można tworzyć, posługując się wyłącznie analityczną półkulą mózgową.

Jest wiele inspirujących historyjek, choćby od takich copywriterów jak Gary Bencivenga … Joe Vitale … Michael Masterson … John Forde o tym, jak zaangażować w to zajęcie podświadomość. W jaki sposób? Obserwuj bloga. Temat będzie poruszany.

Tyle.

Rozejrzyj się po arsenale copywritera!

P.S.

Każdy może swobodnie wyrażać własne zdanie pod dowolnym artykułem na tym blogu. Za to z góry dziękuję. Konstruktywna dyskusja zawsze mile widziana. Komentarze, w których czytelnik nie zgadza się z treścią — są również mile widziane (bo czemu nie) pod warunkiem, że zostaną podpisane imieniem i nazwiskiem. W przeciwnym razie, będą usuwane.

Pokaż
Ukryj