Obowiązkowe lektury dla copywritera

Wszystko, co powinieneś wiedzieć, aby osiągnąć swój cel (np. zarabianie na życie jako copywriter) zostało już napisane. Wszystko, co powinieneś wiedzieć, aby pisać skuteczne teksty reklamowe (listy sprzedażowe, oferty współpracy, e-maile …) znajdziesz w książkach.

Poniżej obowiązkowa klasyka …

  • SKUTECZNA REKLAMA — JOHN CAPLES

John Caples -- Skuteczna ReklamaPrawdopodobnie najczęściej polecana książka o reklamie autora słynnego nagłówka „Śmiali się gdy usiadłem przy fortepianie–ale kiedy zacząłem grać…”.

Dzisiaj niestety ciężko ją dostać. Jedyna szansa to obserwować bacznie Allegro albo lepiej: ustawić Google Alerts, bo nawet jeśli się pojawi, to szybko znika.

 

  • SCIENTIFIC ADVERTISING — CLAUDE HOPKINS

Claude Hopkins -- Scientific AdvertisingNie ma chyba drugiej tak słynnej pozycji w branży reklamowej jak Scientific Advertising. Studiował ją każdy skuteczny copywriter, jaki tylko przyjdzie ci na myśl.

Według Davida Ogilvy, kto nie czytał Scientific Advertising, nie może identyfikować się z pojęciem reklamy.

Pozycja już dostępna w języku polskim. Kliknij tutaj, by ją zdobyć.

  • HOW TO WRITE A GOOD ADVERTISEMENT — VICTOR SCHWAB

Kolejna wyjątkowa pozycja, bardzo rekomendowana przez „nowszych” copywriterów.

Zanim kupisz szkolenia za parę tysiaków, zainwestuj w książkę Schwaba. Większość amerykańskich, dobrych z resztą szkoleń w dużej mierze bazuje na klasykach branży reklamowej, takich jak ta. Można kupić w empiku za 60zł.

 

  • REASON-WHY ADVERTISING — JOHN E. KENNEDY

Reason-Why Advertising - John E. KennedyStandardowa pozycja dla copywriterów, agencji reklamowych … i wszystkich, którzy na poważnie działają w swoim biznesie.

Książka prezentuje dwie koncepcje genialnego Johna E. Kennedyego, odpowiedzialne za wielomilionowe w zyskach promocje i reklamy.

Jeśli chcesz dostać polską wersję, zajrzyj do sklepu online.

Pamiętaj tylko, że książki nie dadzą Ci umiejętności. Książki pokierują Cię w dobrym kierunku … reszta przychodzi z praktyką.Absolutnie i zdecydowanie.

Kliknij

Pokaż
Ukryj